Route

De route van Santa Run Oosterhout 2023 loopt door het gezellig versierde centrum van Oosterhout. De afstand van ongeveer 3 km kun je op verschillende manieren afleggen: hardlopend of wandelend. Hoe maakt niet uit hoe je het doet, het plezier staat voorop! Dus iedereen kan een beentje bijdragen voor het goede doel!

De feestelijk versierde Markt en binnenstad van Oosterhout vormen het fantastische decor voor de bijzondere kerstmannenloop. Zie je het al voor je? Honderden kerstmannen die na een gezamenlijke warming up gaan rennen of wandelen door het centrum van de stad? Daar moet je bij zijn!

Start en finish op de Markt

De lopers starten en finishen op de Markt (‘IJsmarkt‘). Instructeurs van Willemsen Sport maken voor de loop eerst met alle ‘kerstmannen’ de spieren los. Na de warming-up starten de deelnemers met een parcours door de binnenstad van Oosterhout. Op het hele parcours is toezicht aanwezig. Vrijwilligers markeren de belangrijke punten op de route, zodat de deelnemers veilig kunnen lopen. De Solex-club Oosterhout rijdt voor de lopers uit en sluit de stoet af.

Bij de finish op de Markt ontvangen alle lopers de enige echte Rotary Santa Run medaille! De snelste lopers maken bovendien kans op een mooie prijs. Na afloop wordt ook bekend gemaakt welk bedrag de goede doelen hebben opgehaald. Blijf dus vooral nog gezellig hangen om dat moment te vieren!

Schrijf je in!

Route Santa Run Oosterhout 2023

De route voor lopers (blauw) loopt door het centrum van Oosterhout en is circa 3 km. Voor de deelnemers van het Senioren Collectief Oosterhout is er een korte route.